Dziękujemy za zainteresowanie ofertą sklepu mała rzecz.

Kupując u nas, mają Państwo pewność, gwarancję i bezpieczeństwo transakcji na wysokim poziomie. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci czuli się w pełni usatysfakcjonowani z dokonanych zakupów. Prosimy o zapoznanie się z poniżej zamieszczonymi zasadami, które ułatwią nam współpracę.

ZAKUP:
Sklep internetowy 'mała rzecz' prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem serwisu internetowego www.mala-rzecz.pl, zamówienia składane jest bezpośrednio e-mailem.
W szczególnych przypadkach zamówienia mogą być również składane przez telefon + 48 504 495 370.

Jeżeli wybierają Państwo przedpłatę na konto - prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu, przyśpieszy to przygotowanie towaru do wysyłki.
W przypadku złożenia zamówienia na kwotę przekraczającą 500 PLN sklep zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości lub części wartości zamówienia.
Odbiór osobisty pod adresem firmy jest możliwy na konkretnie ustalony termin.

PŁATNOŚĆ:
Wpłata na konto:
mBank O Szczecin
40 1140 2004 0000 3202 6716 2474
'mała rzecz'
ul. Jarowita 4a / 4 , 70-501 Szczecin

WYSYŁKA:
Wysyłamy towar za pobraniem lub po zaksięgowaniu wpłaty na konto.
Zamówienia na kwotę powyżej 300 zł i płatne przelewem (płatność z góry) są wysyłane bezpłatnie.
1. wysyłka krajowa 20,-zł
2. wysyłka krajowa za pobraniem 35,-zł
3. odbiór osobisty w sklepie po przedpłacie - bez dopłaty
4. wysyłka zagraniczna - kwota ustalana w zależności od kraju przeznaczenia.
Zbiorcze koszty wysyłki są obliczane zależnie od ilości kupionych towarów.
Wysyłek dokonujemy dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek), po zaksięgowaniu wpłaty przez nasz bank.

Zakupiony towar wysyłamy kurierem lub pocztą.
Uwaga ważne !!!
Obowiązkiem Państwa jest otworzenie przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenie czy przesyłka nie jest w środku uszkodzona. Nie spisanie Protokołu Szkody na formularzu kuriera powoduje, że uszkodzonej przesyłki nie można reklamować.
W przypadku nieodebrania paczki wynikającej z winy kupującego, kupujący ponosi koszt wysyłki.

GWARANCJA:
Datą od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia dokumentu zakupu (Faktura VAT lub paragon).
Gwarancją nie są objęte:
powstałe u użytkownika uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia towaru i wywołane nimi wady.
W przypadku podejrzenia naruszenia przesyłki, prosimy o stosowanie następującej procedury:
a) po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić stan opakowania w obecności kuriera.
b) po zauważeniu jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania należy rozpakować przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości wspólnie sporządzić stosowny protokół.
Wraz z protokołem prosimy o przesłanie zdjęć z widocznymi uszkodzeniami.

REKLAMACJE
Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie pisma reklamacji na nasz adres e-mail.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to towar zostanie wymieniony przez Sprzedającego w ciągu 14 dni roboczych.
W przypadku potrzeby sprowadzenia zamiennika od producenta, czas reklamacji może przekroczyć 14 dni.
Wszelkie koszty wymiany lub reklamacji towaru pokrywa kupujący.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SKLEPU:
Zamówienia można składać przez całą dobę, przez cały rok. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo do wstrzymania przyjmowania i realizacji zamówień w następujących przypadkach:
a) w dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy,
b) w przypadku wyczerpania stanu magazynowego towaru,
c) z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
Z powodu ograniczonej ilości towarów zamówienia złożone po wyczerpaniu zapasów nie będą mogły być realizowane o czym Klient sklepu zostanie poinformowany drogą telefoniczną, lub mailową i może podjąć decyzje o sposobie jego dalszej realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA SKLEPU:
W celu złożenia zamówienia, Klient/Użytkownik Sklepu Internetowego zobowiązany jest podać aktualne i zgodne ze stanem faktycznym dane osobowe, teleadresowe – w tym adres do wysyłki, adres e-mail. Jest to konieczne do wykonania obowiązków wynikających z Umowy sprzedaży.

Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta sklepu/ Użytkownika. Po złożeniu zamówienia, na adres Klienta wysłana zostaje wiadomość celem potwierdzenia złożenia zamówienia. Jest ona równoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta sklepu/Użytkownika zawarcia Umowy Sprzedaży.

ZWROTY:
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r.
(Dz. U. Nr 22, poz. 271). Zgodnie z ustawą zwrotu może dokonać tylko i wyłącznie konsument, czyli klient indywidualny, a warunkiem przyjęcia zwrotu jest pisemne oświadczenie klienta.
Rezygnację należy zgłosić w terminie 10 dni w siedzibie firmy poprzez przesłanie do nas pisma lub e-maila o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo odesłać na swój koszt towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Zwrotom nie podlegają pozycje sprowadzane lub wyprodukowane na specjalne zamówienie klientów.

CENY:
Wszystkie ceny podane w Sklepie internetowym podane są w złotych polskich, zawierają podatek VAT, nie zawierają kosztów Dostawy, która jest doliczana oddzielnie do zamówienia. Ceny w € podane dla orientacji klientów ze strefy EURO.
Podane ceny są aktualne w chwili składania zamówienia przez Klienta sklepu/Użytkownika.

NASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
‘mała rzecz’ zastrzega sobie wszelkie prawa, do zmiany treści strony www.
Zachowujemy prawo do zmian szczegółów technicznych w prezentowanych produktach bez uprzedniego powiadomienia.